♥LOVELY Followers ♥

Friday, April 15, 2011

86 # : Ketayap Swirl

Hye darls,
Sekarang Syafa cuba berjinak2 blaja buat kuih muih. Semenjak 2 menjak ni ,minat suka kuih muih tradisional.  I.Allah Syafa akan cuba  publish kuih muih yang berjaya dibuat tanpa hangus rentung hehe! 

Nak cuba improve kan diri dari semasa ke semasa.Mohon tunjuk ajar dari semua, cheq yang baru setahun jagung ni  ya ^__^ hehe

Recipe for this week : Ketayap Swirl 


Nak buat celoreng tak da acuan yang sesuai..so Syafa guna acuan buat roti jala.Pastu chocolate paste pun yillek.Cheq pakai nuttella. Ok laa kot? hehe ^__^ 

Credit,
Pattern : bisousatoi.com  

Till then,
xoxo

8 comments:

aNis LeMoN aBu said...

hmm. nampak sedap. tapi, xmanis sangat ke syafa?

cheQmOomOo said...

mcm sedap :D

farahfatihah said...

ni bukan 1st time nih..dah mcm otai masak ni hehehe

~ NANA ~ said...

pakai nutella? idea baru ni :P

Cik Puan Syafa said...

anis : tak manis dear, time nak buat inti..jgn letak sekaligus semua gula. buat 2 3 peringkat..bole kawal gula ikot citarasa kita ^__^

Cik Puan Syafa said...

cheqmomo; mmg sedap..waaa angkat bakul sendiri!cuba laa i.Allah sedap ^__^

Cik Puan Syafa said...

farah : adudu..mintak2 masin mulut u dear..aminnn hehe ^__^

Cik Puan Syafa said...

nana : haah pakai nuttella, choq paste tak da.haha, tp jgn letak berlebihan ya..sbb kita guna nuttella untuk adunan celoreng ja. tak mo rs nuttella over power rasa inti kelapa. ^__^